Szkolenia dla klientów korporacyjnych

O wizerunku Twojej firmy stanowią Twoi pracownicy, którzy telefonicznie, pisemnie lub osobiście kontaktują się z Twoim klientem lub kontrahentem.

Jak robią to teraz?
Czy mogliby robić to lepiej?

Zainwestuj w nich – ich wiedza i umiejętności to Twój największy kapitał. A kapitał rodzi kapitał. Międzynarodowym językiem biznesu jest język angielski. W firmie, która ma kontakty międzynarodowe, codziennością stają się rozmowy telefoniczne, maile, być może również narady czy prezentacje prowadzone w tym języku. Szybkie i skuteczne udoskonalenie umiejętności Twoich pracowników sprawi, że już ich rozmowy przez telefon czy maile będą wywierały jak najlepsze wrażenie. Utwierdzisz w ten sposób swoich zagranicznych partnerów w przekonaniu, że mają do czynienia z prawdziwymi profesjonalistami.

Nasza oferta obejmuje:

  • Długofalowe szkolenia z zakresu General English (angielski ogólny)
  • Długofalowe szkolenia specjalistyczne Business English (angielski dla biznesu) na każdym poziomie zaawansowania
  • Szkolenia specjalistyczne modułowe
  • Audyty językowe
  • Weekendy „full immersion”

Szkolenia specjalistyczne modułowe

W INTERSECTION opracowaliśmy program intensywnych szkoleń specjalistycznych modułowych skierowanych głównie do menedżerów oraz kadry zarządzającej firmy, dzięki którym:

  • Usprawnisz komunikację w języku angielskim w typowych sytuacjach występujących w Twoich kontaktach służbowych
  • Otrzymasz gotowe standardy obowiązujące w języku biznesu na całym świecie i możliwość szybkiego ich przyswojenia pod okiem fachowca
  • Zwiększysz satysfakcję Twoich klientów i kontrahentów ze współpracy z Tobą
  • Wyróżnisz się na tle konkurencji
  • Dopasujesz program szkolenia do swoich indywidualnych potrzeb …
  • Po prostu pomożemy Ci szybko, skutecznie i trwale udoskonalić wizerunek Twojej firmy i usprawnić komunikację ze światem

Przykładowe komponenty szkoleń specjalistycznych

  • English in marketing and advertising (angielski w marketingu i reklamie)
  • Conducting negotiations in English – (prowadzenie negocjacji po angielsku)
  • Making business presentations in English – language, structure, using your voice effectively (prezentacje w języku angielskim – język, struktura, skuteczne używanie technik głosowych)
  • Taking part in meetings (uczestnictwo w naradach)
  • Making small talk, e.g. meeting and entertaining foreign visitors to your company (rozmowy nieformalne, np. zajmowanie się gośćmi zagranicznymi w firmie)
  • Emails in English – writing routine and good-news messages, writing bad-news messages, writing persuasive messages, etc. (emaile w języku angielskim – pisanie maili o treści standardowej i z dobrymi wiadomościami, pisanie maila przekazującego złą wiadomość, itd.)
  • Telephoning in English (język rozmów telefonicznych)
  • Business travel – airport / station, hotel, etc. (zagraniczne podróże służbowe – na lotnisku / dworcu, w hotelu, itp.)
  • Business lunches/dinners – restaurant English (spotkania przy lunchu / kolacji – angielski w restauracji)
  • Cross-cultural differences in international business communication and aspects of body language (różnice kulturowe w komunikacji międzynarodowej w biznesie oraz aspekty języka ciała)

Co to są audyty językowe?

Są to specjalistyczne usługi testujące oraz analizujące potrzeby językowe pracowników firmy. Po przeprowadzeniu audytu i opracowaniu raportu klient zamawiający usługę ma pełne rozeznanie w:

  • poziomie ogólnego opanowania języka angielskiego poszczególnych pracowników
  • poziomie opanowania konkretnych umiejętności językowych potrzebnych do skutecznego funkcjonowania w biznesie (np. w zakresie rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji, języka prezentacji biznesowych, itp.), z uwzględnieniem potrzeb językowych związanych z danym stanowiskiem pracy.

Na postawie wyników audytu przygotowujemy rekomendacje dla poszczególnych osób. Tak więc dzięki nam firma zamawiająca usługę wie, jaki program szkoleń należałoby zrealizować.

Weekend "full immersion" dla kadry zarządzającej

Musisz szybko poprawić swoje opanowanie angielskiego? Nie masz czasu na wyjazd do Anglii? Potrzebujesz alternatywnej oferty? Oto ona.

Spędź z nami cały weekend, od piątku do niedzieli włącznie. Będziemy z Tobą od rana do wieczora, prowadząc sesje szkoleniowe, towarzysząc Ci przy posiłkach, podczas przerw między sesjami i na popołudniowym spacerze, cały czas rozmawiając z Tobą po angielsku. Dzięki naszej wiedzy i umiejętnościom skutecznie udoskonalisz jakość swojej komunikacji prowadzonej po angielsku.

Dlaczego warto wybrać naszą ofertę?

  • Masz do dyspozycji wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów
  • Rezultat jest natychmiastowy: po spędzeniu z nami intensywnego weekendu z angielskim od rana do wieczora odczuwalny postęp jest gwarantowany
  • Wszystkie sesje szkoleniowe są prowadzone w trybie indywidualnym (klient – trener)
  • Uzyskujesz maksimum efektu przy minimalnym nakładzie czasowym
  • Poświęcasz tylko jeden weekend swojego czasu, więc Twoje obowiązki zawodowe  na tym nie ucierpią
  • W naszym towarzystwie czas ten jest czasem spędzonym nie tylko pracowicie, ale również przyjemnie.

Szczegółowy program szkoleniowy weekendu jest ustalany indywidualnie, po dokładnej analizie potrzeb konkretnego klienta.

Zobacz także

Szkolenia indywidualne

indywidualne (angielski ogólny, Business English, przygotowanie do egzaminów Cambridge). Szkolenia indywidualne prowadzimy w formule tradycyjnej jak i w wirtualnej klasie.

Skontaktuj się z nami

Poznań, ul. Limanowskiego 24/5
e-mail: info@intersection.pl
W przypadku pierwszej konsultacji
prosimy o kontakt na nasz adres e-mail