O wizerunku Twojej firmy stanowią Twoi pracownicy, którzy telefonicznie, pisemnie lub osobiście kontaktują się z Twoim klientem lub kontrahentem.
Jak robią to teraz?
Czy mogliby robić to lepiej?
Zainwestuj w nich – ich wiedza i umiejętności to Twój największy kapitał. A kapitał rodzi kapitał. Międzynarodowym językiem biznesu jest język angielski. W firmie, która ma kontakty międzynarodowe, codziennością stają się rozmowy telefoniczne, maile, być może również narady czy prezentacje prowadzone w tym języku. Szybkie i skuteczne udoskonalenie umiejętności Twoich pracowników sprawi, że już ich rozmowy przez telefon czy maile będą wywierały jak najlepsze wrażenie. Utwierdzisz w ten sposób swoich zagranicznych partnerów w przekonaniu, że mają do czynienia z prawdziwymi profesjonalistami.
W INTERSECTION opracowaliśmy program intensywnych szkoleń specjalistycznych modułowych skierowanych głównie do menedżerów oraz kadry zarządzającej firmy, dzięki którym:
Są to specjalistyczne usługi testujące oraz analizujące potrzeby językowe pracowników firmy. Po przeprowadzeniu audytu i opracowaniu raportu klient zamawiający usługę ma pełne rozeznanie w:
Na postawie wyników audytu przygotowujemy rekomendacje dla poszczególnych osób. Tak więc dzięki nam firma zamawiająca usługę wie, jaki program szkoleń należałoby zrealizować.
Musisz szybko poprawić swoje opanowanie angielskiego? Nie masz czasu na wyjazd do Anglii? Potrzebujesz alternatywnej oferty? Oto ona.
Spędź z nami cały weekend, od piątku do niedzieli włącznie. Będziemy z Tobą od rana do wieczora, prowadząc sesje szkoleniowe, towarzysząc Ci przy posiłkach, podczas przerw między sesjami i na popołudniowym spacerze, cały czas rozmawiając z Tobą po angielsku. Dzięki naszej wiedzy i umiejętnościom skutecznie udoskonalisz jakość swojej komunikacji prowadzonej po angielsku.
Szczegółowy program szkoleniowy weekendu jest ustalany indywidualnie, po dokładnej analizie potrzeb konkretnego klienta.